Tuesday 6 December 2011

Mahu KAYA dengan EMAS?






Kalo berdasarkan chart nii.. bagi sapa yang suka menyimpan emas.. ada duit beli emas.. ada duit beli gelang emas.. ini bermakna nilai simpanan korang telah berkembang sekitar
1793 – 1400 / 1400 x 100 : 28% setahun..


Aku tak nampak.. 28% nii satu jumlah yang besar.. apa laa sangat 28% nii kalo nak dibandingkan ngan mereka yang berniaga.. mereka yang berniaga lagi untung kow kow broo.. apa benda  laa 28% nii.. ciput sangat bagi mereka..





Tapikan hasil pemerhatian aku.. aku dapati perkara nii sebaliknya broo.. kumpulan peniaga nii laa yang suka beli emas.. yang suka simpan emas.. 28% nii pun dia orang layan gak..
Mereka nii tak bagi peluang.. dan mereka cepat nampak peluang.. apa barang jadi wang.. semua dia orang pulun broo.. he he
Jom kita kira sikit.. kalo kita ada simpanan :
RM100K..  RM100,000 x 28/100 : RM28,000 setahun.. kalo bahagi 12 bulan adalah RM28,000 / 12 bulan : RM2,333 sebulan
RM500K.. RM500,000 x 28/100 : RM140,000 setahun.. kalo bahagi 12 bulan adalah RM140,000 / 12 bulan : RM11,667 sebulan
Kayo kayo main emas nii… tak yah kerja.. tak yah buat apa.. layan chart naik turun emas je hari-hari.. setahun untung 28% tuu broo…







Setakad nii.. aku tak kata emas adalah pelaburan yang terbaik di dunia.. Cuma kalo korang ada duit lebih tuu.. perhati-perhati laa pelaburan emas.. setakad nii.. aku masih lagi percaya.. emas adalah penyimpan nilai yang baik broo..
Aku seronok sangat.. kalo bole.. tanah kita main sikit.. rumah sewa kita main sikit.. bisnes kecik-kecik kita main sikit.. pastu emas pun kita layan jugak.. wahhh tuu kira power tuu… banyak pengalaman tuu.. he he


JIKA ADA YANG BERMINAT DAN SEBARANG PERTANYAAN UNTUK BELI EMAS
E_MAIL : myclanheritage@gmail.com
              0129012390

credit:mindahartawan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...