Monday 21 November 2011

Gambar Tiz Zaqyah sambut birthday bersama peminat







ULANGTAHUN kelahirannya yang ke-23 sudah berlalu pada 25 Oktober lalu. Namun, disebabkan aktiviti lakonan yang padat, Tiz Zaqyah terpaksa melupakan seketika majlis keraiannya. Jika adapun mungkin hanya sekadar meraikan dengan insan tersayang ataupun bersama keluarga.
Bagaimanapun, pelakon pemilik nama sebenar Siti Zaqyah Abdul Razak ini
beruntung kerana penyokongnya dari Kelab Peminat Tiz Zaqyah Razak (TZRFC) tidak pernah melupakan dirinya. Mereka sentiasa mencari tarikh yang sesuai untuk meraikan artis pujaan yang mula diminati menerusi siri drama Nur Kasih ini.
Biarpun terpaksa bergelut dengan masa, tarikh yang sesuai dicari dan akhirnya satu ketetapan dibuat bagi meraikan pelakon yang kembali menjentik naluri peminat menerusi siri Soffiya yang melabuhkan tirai baru-baru ini. Akhirnya Sabtu lalu, dia diraikan oleh 30 peminat dalam majlis dinamakan Tiz Purple Belated Birthday Bash.

Hadir dengan penampilan yang ringkas, ketibaan Tiz dalam majlis yang diadakan
di sebuah pusat karaoke di USJ 19 itu disambut dengan reaksi gembira ahli kelab peminatnya. Mereka sudah tidak sabar menanti untuk berjumpanya serta mengambil bahagian dalam acara yang sudah disediakan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...